Reklamacje
Adres do obsługi reklamacji:
Intago Wojciech Mansfeld
ul. Ks. Klimasa 5
46-050 Tarnów Opolski
Tryb reklamacji:
W przypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostamie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim.
Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu renkojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.
Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dnia.
W przypadku gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosowanie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.